星期六, 5月 26, 2007

新生活

每轉一份新工,都好似會轉變生活模式.之前習慣20:00收工,依加可以19:00前就走得,真係唔係好慣.樺爾就反而愈來愈遲收工,依加我放工之後反而唔知應該去邊好.

唉,希望樺爾可以早d收工,咁我又可以試吓下廚,煲下湯,休養下身體....腰骨會好d啦....


好耐冇同Kathy一齊返屋企啦.唔知點解,原來同好朋友一齊工作的時候,感覺真係幾得意,工作時係新同事.放工之後,又變返係好朋友 6_^? 自已心理上點解好似溶合唔到同一個人咁?或者,我仲未適應呢個新的角色,又或者,我希望工作唔會影響我地之間的友情.固執地希望一人分飾兩角.其實咪又係同一個人? 樺爾同Donald,都係舊同學+同事+好朋友.... 我都傻架,唔知諗乜.


去到呢間工司,第一日的感覺都幾得意,原來依賴電腦管理公司運作會產生一個怪現象:愈高級的人,反而經常要為雞毛蒜皮的事操心.乜鬼嘢都要Approve一餐.萬九幾樣嘢,唔知佢地係咪成日就係對住個電腦,成日收email,不停按Approve架呢?

3 則留言:

小黑炭 說...

其實朋友同同事都係一樣呀.現在的感覺就好像大學時代一樣,大家一齊趕project,不過個project就大一點law.

這兒真係好多approve,其實我想高級的人未必會完全明白所有要approve的事,even sender係邊個佢都未必會知,不過最重要係有人approve左,有咩事都有人咩飛jei.

Dunkey6_6 說...

哈哈...如果真係好似大學時代咁做project,咁就唔多掂啦. 6_^

匿名 說...

相信新生活一定會好開心,尤其係有個”新同事”,而且相信你地會好夾,嘻嘻嘻!