星期日, 3月 16, 2008

細佬啟賢

今日又見到細佬啟賢...唔係,應該係係君君同羨寧的細佬啟賢....今日有多d時間同啟賢玩,佢睇到我地玩UNO,佢又想玩埋一份,碧碧姑姐就問佢,你識唔識玩架,佢就話:我識!


跟住叫佢數數目,佢可以由1數到11,真係叻叻,不過應該係"念口王"果種,仲講得唔多正果種,好過癮.點知佢數到11,之後就跳到15,哈哈,一路派牌仲係成日講"4, 15..."喃喃自語咁.


佢係反轉d牌咁睇住嚟派架,派派下,佢派咗隻"+4"畀我,我就問佢,"你做乜罰我呀?!"佢就笑笑口話:唔係呀...點知佢又派"+2"畀我,我又問佢,"你做乜又罰我呀?!"佢都仲係笑笑口話:唔係呀...睇嚟佢真係唔想罰我,只不過佢睇住d牌嚟派姐...


睇睇下,佢仲有個小動作,好似要打咗咭先派咁.真係唔知呢個小鬼嚮邊到學返嚟.睇佢一d都唔似兩歲半.佢可以講到好多說話,仲有完整的句子,真係好叻架.

沒有留言: