星期三, 4月 02, 2008

relax 的一晚

上星期同Kathy報名參加一個私辦的瑜伽班.她們兩人以前都曾經學過,而我就是第一次學.今晚是第一次一齊學瑜伽,唔知點解佢地兩個都好似好興奮同期待咁.我就唔知頭唔知路,都係咁學啦.

一班大約八人,經過導師一邊示範一邊講解,由熱身到舒展(其實係好緊...好梗)再休息,雖然唔係個個動作都做到,但係都可以好放鬆咁進入一個較輕鬆的心情,身體放鬆.不過我雜念太多,導師一邊好似催眠咁講好多嘢,放鬆呢度,放鬆果度,都未想得到,又下一句,因為太嚴肅,反而成日忍唔住就笑,點知呢個時候,導師話連面部都要放鬆,搞到我個肚抽住抽住笑....


唔知係咪真係會幫助入睡呢?真係希望好瞓d啦,同埋放鬆我條腰就好啦.

沒有留言: