星期五, 1月 30, 2009

燈牌

上年同Mabel講過,如果下次克勤又開演唱會,我地就做個燈牌玩下,做下狂熱少少的粉絲.

行咗幾間鴨記,可以訂做的燈牌主要分兩種,一種係咭紙造的,一種有電箱,咭紙造的可以造很大,但又較容易壞,電箱的卻很重,而且面積少的也很$$,兩者價格也很"海鮮".

比較之下,終於都是選擇了電箱,因為報價最平的一間,盛惠$300,不過,當我落訂時,店員才說電箱改乾電也要加30元.(#@$#%#$%$心想...問你的時候又唔講...)見佢話會同我加個手柄就算啦.

今日,終於都攞到燈牌啦.
看一看面板,還可以~


著燈先...


籃色克勤LED燈


不過...見到個手柄...就...Er.....我會建議拆咗佢囉...下次.

雖然話個燈牌是鋁造的,但仍然係重咗d,唔知會唔會拎到手軟呢...sorry sorry Mabel.

1 則留言:

匿名 說...

你送個燈牌比我等我地可以做crazy fans,多謝你就真,重就少少啦,不過咁先"實正"無咁快爛呀!