星期日, 1月 03, 2010

Mic Mic新居

今日同Berry一齊去Mic Mic 新居到探Mic Mic呀,Mic Mic屋企好大呀,今日佢爸爸唔嚮屋企,得媽媽咋,一入屋又要媽媽搵佢出嚟,原來又係"lay"咗入梳化底,要媽媽用菜菜子引佢出嚟. Mic Mic 雖然好似大定咗,但係d毛色就有d唔同,多咗少少灰灰的毛毛,仲有長長的鬚鬚添,不過都好似仲係好乖咁.

Berry買咗A1-Bakery的大福(有芒果味,又有朱古力咖啡),Mic媽又有蛋撻喎,真係好飽呀.


berry係第一之見mic mic架,但係mic mic好似都幾"黏"Berry,仲跟佢入廚房添.Mic Mic又會"捐"人"細籠門",我唔好意思,嚇到走咗,不過第二之避唔開,畀佢過咗添.


之後又係交換禮物時間啦,今日我又買咗好"呀jar"的禮物啦,不過搞下笑啫,係疑似Happyfarm 的 紅蘿蔔,同Restuarant City 的蝦Sushi,好靚好Sharp的橙色呀,我好鍾意架!

Berry的禮物係同佢一樣得意的兔兔日曆,同Meow Meow日曆,多謝您呀!

而Mic媽的禮物都係實用的沐浴白滑套裝...只係我仲未記得用呢...

之後我地睇咗好多相,Random 時序,又可以追查02年11月到12月所發生的事...真是"有相為證",仲有miss朿花...見親佢都捧住,真係好抵用.

話咁快又到夜晚,食埋個芒果啫喱先去食燒鵝,多謝Mic媽...今日似我媽媽...食足全程,哈哈!

係喎...Berry同我"私底下"仲相約佢睇Avator添,希望買到飛啦.

沒有留言: