星期一, 6月 14, 2010

Lonely K

兩個Lonely 人一起去唱K...哈哈,唱三個小時啦,都好似好快就過咗咁,如果有多d共同認識的歌就好了,但我已經兩年冇聽新歌啦,真係out 爆全場. 聽聽K唱K歌,也很享受呀.

學下"新歌"先..."每天","同一個遺憾","肩膀蜻蜓","PS I love you"....其他無寫低添....

我今日終於都見到"紙婚","Missing You","壞人" 啦...仲有超難唱"今晚你想念的人是不是我", 真的唱不來...哈...

1 則留言:

咪咪 說...

你來自south,我來自north,你念舊,我貪新,能一起唱k都係一件好難得的事,所以我不奢望太多了,而且我都好enjoy呀.......