星期四, 1月 18, 2007

我冇事啦

呢個月實在太多事情發生啦,多謝各界人事關心,我會加倍努力架啦。


本來之前想記低一D重要的事同感想.只係一直因為電腦固障,無法又冇心機記錄


12/31 家庭樂遊南生圍,只欠爸爸同四家姐冇去....


01/02 本來想令媽媽開心,去咗添馬艦玩,第一次玩咖啡杯,單獨享受畀瑩瑩“Fing"咗四轉的滋味.頭暈的陰影可以畀奸詐貪玩的笑臉融化。只可惜回家途中,竟然間接令媽媽拗傷腳踝!真係一萬個該打。


01/05 代母陪弟.阿Dee又要大遷徒啦.


01/07 失落幾日, 終於有個令人開心的消息,恭喜你,你咁快就搵到工作啦。真係戥你高興。我地又可以再重聚啦。


01/09 Flash 飛來飛去的效果,其實都唔係咁難姐,不過好似呃飯食咁。


01/10 發霉中,無啦啦有個電話,令我好跖開心.但係又要多謝佢。


01/12 一話就冇人理,一係就成堆嚟.半個鐘有三個約見。唔通返媽媽間屋先會收到電話?唔通要轉電話公司?
搵大公司做練習,結果當然.....


01/13 本來想幫四家姐看舖,想佢抖氣.但係我又想去做更加有意義的事.只係原來自己仲眼淺過當事人。
"我覺得應該陪埋佢最後呢一晚“。強忍反而會令它偷偷跑出來的。


01/15 一日見三間公司,都唔知邊間打邊間.第一份當你係顧客,第二份當你做波,第三份車輪轉完都唔會有下文.


01/18 錯失會令人抱撼.跌倒後得到的關心,反而會有更大的壓力.

"陌人你可不可以,抬起頭站起來!過去就是過去,幹嘛在這𥚃徘徊?"

放過自己吧.擔心你的人太多啦.我會努力學做大傻啦。



鏡子裡的人 ﹣古巨基

有天看見鏡子裡面有一個人 好像很陌生
我問他 "你到底想什麼?"
他說他也不清楚
只是心中有點很寂寞的感覺
說出來 也沒有人明瞭

#陌生人你可不可以
抬起頭 站起來
陌生人可不可以看著我
對我說你不會怕 也不用慌
明天是怎麼樣

我還~~不能相信你就是 我的倒影
還~~不能控制你的心
過去就是過去 幹嘛在這裡徘徊
陌生人 陌生人
為何不回求答我
求求你 跟我說再見

就在這裡看著你看著我在想 "真的很無聊!"
怎麼辦? 請打破這沉默
來來去去反反覆覆
從來沒想過 我會這樣沉重
笑起來也看不見笑容

Repeat #

4 則留言:

匿名 說...

Dunkey,

After reading your new drop, I want to give you a hug, no, a big big hug! Life is full of different unexpected issues! When you are blue, just call those who are supporting you and let us know what's happening to you, you have a great supporting group indeed!
Sorry! I am very during the last month. If you have free time, please call me or have a tea time with me. My helper is very good, she can help me a lot!
See you!

Sui Ki

Dunkey6_6 說...

Oh, I never expect that I can see your message here. makes me cry again. I don't really feel sad now, just feel touching. I live with love and care.

Dear sisters and brothers, I'm okay. I can pass through it.

匿名 說...

比心機D啦,或者咁諗,可以休息一排會係幾好,揾工呢D野好難講,而且依家就快過年,係咪會難D架?!
我咪仲無用,一見珮兒就忍唔到。

匿名 說...

其實事情不是太複雜,這個世界開心又要過,不開心都係要過,所以每?事情都應該看開一點,或者將自己放
大一點(我意思是自大一點).錯失這一個機會,可能有更好.

俗語有話,"一命二運三風水四積陰?五讀書",
其實叻的人真不多,成功的人不一定叻,所以不要對自己太嚴格,其實你出來做事這麼多年,這個世界就是這麼得過且過
你又可必太執迷呢,師主