星期五, 1月 26, 2007

關鍵的一天

其實呢個星期都冇見工,之前見Agent 仲多個見工,如果畀我見多幾個Technical,咁可能會多d機會.但係要過HR果關已經好麻煩.因為我的口才....


我的工作唔係d咁大不了,有時講出嚟,好似吹水咁.做工就靠手,搵工靠的係自信!


點解咁多人可以咁有自信?


明天應該係關鍵的一天,我都唔想繼續沉淪.

3 則留言:

匿名 說...

要比心機呀,祝你可以見工成功,等你好消息!!!

Dunkey6_6 說...

等...寂寞到夜深...夜已漸荒涼...
夜已漸昏暗...
莫道你在選擇人...人亦能選擇你...

唉...成日都係"等消息"同"等通知"架啦...

不過,都多謝你的支持.我會繼續努力,直到永遠,Amend...啋,千祈咪永遠.

匿名 說...

當然永遠支持你啦,支持唔只係揾工架嗎,支持完呢樣仲有好多野要支持你架!!!