星期六, 6月 16, 2007

假如有一天...你未瞓醒

假如有一天...你未瞓醒,

你可能會一早起身慢吞吞,
你可能會見到巴士都冇氣追,
你可能會有小巴都唔知要上車,
你可能會因此遲到,
你可能會唔記得買早餐,
你可能會主打開會都釣魚,
你可能會唔想做嘢,
你可能會唔想食嘢,
你可能會亂跟人叫嘢食,
你可能會因為做得慢而要罰留堂,
你可能會唔知時日直到肚仔再次打鼓,
你可能會唔想食嘢但係又想是但搵間食,
你可能會去咗間你平時唔去的食肆搵食,
你可能會唔想返屋企,
你可能會返咗屋企反而唔會瞓,
你可能會開電腦上網打blog,
你可能會一邊打blog一邊同人MSN,
你可能會收到好耐冇接觸過的人的相片,
你可能會手快快打開咗來歷不明的file,
你可能會無情情部機會Hang一Hang,
你可能會無啦啦Send咗一句冇意義的說話,
你可能會花上兩個鐘先fix到條Worm,
你可能會嚇到當堂醒哂,瞓唔著...
你可能會一邊同夜鬼Chat一邊等個夜歸人...唉...


[今日見聞遭遇報告完畢.]

假如有一天...你未瞓醒...就請繼續睡覺...唔好起身.


佢終於都返嚟啦.....可以瞓啦.唔知聽朝會唔會瞓醒呢?

3 則留言:

匿名 說...

tamma走左未呀?
估唔到你未瞓醒會有D咁的後果喎!
仲咩呀,華爾成日都夜返呀,有唔開心就揾我啦!

匿名 說...

要支持佢呀! 博士之前都好忙呀!又撞正我好得閒。成日都覺得佢最重視工作同踢波。有時間才搵我。因此有時會complaint佢。結果就有少少爭吵! 你要避免呀!

有時間又唔想返娘家等華爾的話,都可以call我呀! 除佐星期三要陪媽咪同星期四要教琴。我多數都ok得閒呀!

Dunkey6_6 說...

多謝你地呀,其實以前我冇習慣一個人...所以有時候真係唔慣孤怜怜一個人.

Tamma走咗啦.. hehe...

珮兒,我都感受過你講的情況,不過,其實如果你地結咗婚,即使個情況不變,你地相處的時間相對地都會多過未結婚架.爭吵都可以少d架.hehe...唔信可以試下.