星期一, 6月 25, 2007

攤到凍的house warming

約咗好耐話去Kathy屋企玩,五月又冇時間,由六月頭約,唔係我唔得,就係Kathy唔得,約約下搞到今日先入到屋.本來話想買份好d的入伙禮,講下講下又變咗冇買啦...真係失敗.


Hehe...不過今日真係幾好,又睇咗天台,好爽呀...有得種花,真係好啦.


間屋雖然細細地,但係好舒服,好整潔.我幾鍾意個廳同廚房四四正正.


玩咗Wii...91 Pin Bowling,好好玩呀...


睇咗Kathy的結婚相簿,好靚呀本相簿...天色真係好好.哈...我真係衰,因為之前睇過晒佢d相,所以都冇果種好奇的感覺.不過,晒咗出嚟的相比起嚮電腦入面睇,始終都好d.好實在.


今日第一次同Berry,Kathy打Wii,Kathy打得好叻呀,Berry應該係未習慣啫,我就一向係打機低能,都係兩個男仔打得叻D.


打咗幾次Wii,雖然好好玩,不過我又開始諗緊,係咪唔應該買Wii,如果好似PS2咁,玩咗大半年就唔多玩,咁都好浪費囉.算啦,第日再算.


今日最開心的係Kathy為我地親自下廚,有好好味的"椒類"套餐,食咗包唔會焦慮的青椒紅椒洋葱煎蛋(我想食蕃茄同腸呀),豉椒排骨啦,馬拉盞小白菜.Hehe...不過,我成日搞住Kathy,搞到佢好似美女廚房咁添.


唔知係咪因為好好味的關係呢...好似唔係好夠喉咁...飯後仲有竹蔗茅根馬蹄紅蘿蔔糖水添...飲完真係飽啦.(不過唔知點解今晚,我好似好大食咁添,返到屋企...都仲想食...食...食...但係個肚又脹脹地喎...)


講講下,我想食個杯麵...但係食咗又可能太飽喎...點好呢?都係瞓覺啦.

2 則留言:

匿名 說...

好開心咁喎!哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

係呀..係呀...hehe