星期一, 7月 02, 2007

回歸與我

回歸對於我嚟講,只不過多咗一日補假,慶祝節目都係留返遊客睇下啦,遊行咁逼人,都係咪搞我.


前晚入咗去元朗同三家姐一家人玩,打NDSL打下打下搞到留過夜.第二日又繼續打,加埋三家姐的朋友,又打Wii,又打NDSL,四部至六部機連線一齊打爽解,炸彈人.真係打機都打到傻.


同小鬼瑩瑩打機真係好開心,估唔到佢五歲都未夠,可以打機打得咁勁(叻過我好多!可以同大人一齊玩都唔死!).佢成日叫我地同佢玩炸彈人,佢會叫我地唔好自殺,唔好殺佢,不過就算我地唔小心殺咗佢幾多次都會原諒我地喎.佢又會出鬼主意,話:"樺爾丈丈,你入去個洞度呀."之後,佢就行去個洞口放個炸彈,炸死咗樺爾啦.真係畀佢笑死.


本身係打機低能的我,經過佢地特訓之後,我好似冇咁遲鈍啦,唔知之後會唔會又打回原型啦.

沒有留言: