星期六, 7月 28, 2007

終於Launch咗個project

呢兩個月密密做的project終於Launch咗,好在有Kathy同身邊兩位同事幫手,如果唔係我都冇辦法做得完個project.


本應可以再smooth D,只係因為本身應該一早就check好的嘢,我冇好仔細睇.真係對唔住Kathy,佢本來約好朋友唱K,不過好彩佢都唔怪我,又好細心咁幫我一齊搞.只係我都有點介懷,應該要加強工作效能,同工作效益....
希望我可以改一改.


搞到十點幾先同Kathy + Den Den + 小音符唱K.今日雖然可以嗌下但係已經冇乜氣.


今日好搞笑,我地唱完K,一路話陪小音符搵通宵巴士返屯門,點知搵唔到,累佢白行之外,我地行到油麻地,諗住去佐敦撘小巴,點知夜果頭,得返元朗屯門小巴,上車一刻先知我地大家都洗光洗淨d錢,好彩kathy仲有廿幾蚊"神沙".去到麗城先可以搵間Circle K用EPS買嘢攞錢撘的士返屋企. 6_*

呢頭做好個project以為可以抖抖,點知又有另一個麻煩的project,又要勾起我早幾個月的回憶.學海真係無涯,不過我好似有學習障礙...點先可以消除佢呢?

4 則留言:

匿名 說...

恭喜晒啊!!

匿名 說...

慢慢來呀,你地係IT人,要update快D架,不過你有kathy陪你,一齊學一齊面對困難啦,你得架,記住呀,心多D信心自己呀!!!

小黑炭 說...

今天真是好充實,好攪笑呀...

其實你都做得好好呀,有時有d野不要太介懷,今次做得不太好,下次再努力,你ok呀!!!

Dunkey6_6 說...

歡迎你呀...cheongson,以後多d嚟探我呀.

多謝各界鼎力支持.我會繼續努力架...