星期五, 8月 03, 2007

本Pair

今個星期的工作,又急又難做,又唔識做.本來返到屋企仲想搵料,但係都已經冇精神,所以星期二就走咗去同KHC游水,見到好多好笑的嘢...嘻嘻,笑仲多過游水.


不過游咗水又好似精神d喎.如果日日都游水,個人會唔會清醒d架?


呢排見咗多KHC,但係下星期佢又走過....唔,得返我一個人,唔制呀...

5 則留言:

匿名 說...

真係辛苦你,要你一個人面對這爛攤子.不過其實我都幫不到你咩手,因為我唔識呀.....

匿名 說...

游吓水身體好呀,依家珮兒又學游水,你地可以一齊去游呀!!!

Dunkey6_6 說...

TO KHC: 邊係呢,唔係你同我一齊做,我唔知點試添.

TO BOBO: 好呀,我地可以約下去游水都好喎.但係你咁講,係咪你唔去架?

匿名 說...

我唔識游喎,唔通去浸水??嘻嘻嘻!

Dunkey6_6 說...

唔識?等我敎你啦.