星期一, 8月 06, 2007

沒有KHC的日子延續篇之一

KHC要搞VISA的關係,所以又離開香港一星期,雖然佢臨走已經盡最大努力,希望一齊完成果個MI.


只係我地始終都欠缺一些經驗.而呢件工作,連Vendor都好似想側側膊唔做,偏偏又要趕快完成.哎...何必偏偏玩謝我?


今日玩XSL,呢個Technology唔係新,只不過我冇樣精,搞咗半個下午,好似都冇乜起色,搞到我發呆,Dum地兼抓狂...不得其法.個God Dxxx Server又成日停,試到好似得,又其實唔得.


嬲嬲地走咗去問XML/XSL勁人,係喎,點解我想唔起Restart個Web Server呢,真係令我"茅薩頓胎"

4 則留言:

匿名 說...

其實KHC係咪kathy呢????

Dunkey6_6 說...

6_^

匿名 說...

唔明喎????????咩意思呢???我咁問係除左係kathy你會咁掛住外,仲有邊個同事你會咁掛呢????但係你有時係叫kathy,"KHC"我唔知點同kathy連繫所以咁問囉!!!

Dunkey6_6 說...

哈哈,其實叫佢KHC,只係因為公司的ID係KHC字頭,返工時佢係我工作的伙伴,放工之後佢的身份係我的朋友.

我只係認識呢位KHC兩個幾月,但係認識Kathy已經有十多年.只不過佢其實係同一個人咁啫.