星期六, 8月 11, 2007

生日快樂(前傳)

又一年啦,每年八月都好忙,因為有好多個生日慶祝節目,瑩瑩,三家姐,Mabel,珮兒,仲有"細佬阿Dee叔叔舅父",唔...Kennis月尾又生日啦.呢年過得真係快.


自從幾年之前再搞番生日會,我地就開始年年都送生日禮物啦.


本來一早已經諗好咗送乜禮物畀Mabel,就係一對有米奇頭的休閒鞋,但係到我去買的時候先想起,其實我唔知佢乜碼喎,就連我啱我著的size都冇得賣.所以就要睇過其他禮物啦.


因為我以前買咗一d禮物,以為可以買定到時就送畀某某,但係原來唔work架,因為通常放埋咗,就唔好意思送出手,到時又會買過另一份禮物.


呢排好少行街,幾乎冇買嘢的時間,就算買,都會同樺爾一齊買,(呢個...其實係一個壓力,因為佢好怕見到我千揀萬揀的性格)...sigh...

2 則留言:

匿名 說...

Thanks, Tara!
You are unbelievable. You always remember my birthday.

Dunkey6_6 說...

Haha...because I always remember you, but just didn't find you for a talk... forgive me, this year, I didn' prepare gift to you again.