星期三, 8月 08, 2007

沒有KHC的日子延續篇之三

今日個Server Down 咗成朝,我冇心機做,就搞過另一個project的手尾.


日日都會匯報情況,為咗唔想畀個假希望 (false hope)畀老細,我又老實地講...係冇進展既...(點呀...)


不過其實情況唔係想象中簡單,又或者我又想多咗啦.


Anyway~~~我都係要死出嚟架啦.


今日中途加入開會,一入門口,老細就問我同另外一個同事有冇壓力.都唔知點答,只係隨便講,"唔知呢..."


其實唔係有冇壓力,只係未解決啫.(6_@:唔係會有異味果種喎...)


忽然另我想起星期六入元朗同三家姐一家人食飯,三姐夫講起"壓力"呢兩個字,佢就同瑩瑩講,話佢唔知乜野係壓力,點知瑩瑩竟然語出驚人:

"我真係知乜嘢叫做壓力架,壓力係好重好重,壓住好辛苦咁架"

2 則留言:

匿名 說...

出黎做事就係咁啦,大家一齊努力啦,唔緊要星期六出黎食飯時講出黎就會放鬆哂!!!哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

好呀...好耐冇見啦....