星期五, 7月 06, 2007

沒有KHC的日子--第三天

今日搞好咗一份Document,不過臨尾仲要改一改先可以出街.今日係星期五,心情反而好緊張.因為如果今日的事辦不完,下星期的所有工作都會更加趕.所以唔可以鬆懈,搞到八點先走得.

其實我經常會想,係唔晚上的休息唔夠,又冇去做運動,令到自己冇乜活力.噚日如果唔係落雨,真係有個衝動想去深水土步游泳池游水.....

好想去游水呀....................... 游水.......


*********************

晚上同琪琪,阿易,阿聰去旺角稻香打邊爐,本身唔知佢地約打邊爐,叫咗樺爾一齊去,我地遲到,去到都仲要呆等半個鐘先有得入座,到入座已經八點九,同個侍應姐姐講咗幾分鐘,問佢當九點入座都唔得,九點鐘過後每碟平$10加埋一,即係$11...你話,差咁遠,我地唯有再等15分鐘啦,好彩個侍應姐姐都好有口齒.九點過少少終於有得食啦.


見係琪琪約,所以都冇理過食乜.仲以為佢有囍事宣佈添.不過聽佢講,希望下年會聽到佢的好消息啦.


夜晚唔飲得提神的飲品,所今晚就飲咗一支生力啤,佢地話我好High,我其實只不過係開懷咗少少咋嘛...


講真,呢排星期一至五都好悶...開懷d,唔好咩?

沒有留言: