星期六, 7月 07, 2007

做乜鬼運動

上次同樺爾用咗好多cash dollar,買咗個新籃球,加$17就買到.本來星期一就想同佢去開齋.點知又落兩,到星期三好天少少,點知冇場地...

今朝想早d起身,10:xx去到個球場,依然係有人鬥緊波...點解咁對個波呀...佢都想有人打下佢架嘛.


因為我好想游水,又想入去元朗同瑩瑩游水啦...本來叫咗四家姐一齊去,佢竟然去行街喎...媽媽二家姐都唔得....


我同樺爾入到元朗先食晏,最終係"游咗"(行到好濕呀)元朗個大圈,去咗千色廣場,合益廣場,一路行到去咗新元朗中心,冇戲啱睇,又去返千色...

等到瑩瑩學完琴,返到佢屋企,就變咗打NDSL.....(我同瑩瑩都好想游水架...不過,算啦...都係下次先啦...)


今日同瑩瑩玩炸彈人,佢又想重施故技,叫我入洞洞啦,佢似乎當我地唔知佢奸計...好抵死,如果同樺爾咁佢就唔好玩啦...所以....我走咗去,點知唔小心炸死咗佢.好彩咗好乖冇發脾氣唧.個傻妹玩到忘形,成日都當黑色的炸彈人係樺爾...成日叫:樺爾唔係殺我,樺爾你今次要畀我贏...我只不過係一個幕後代玩咋...6_<~~ 嗚嗚...


之後同瑩瑩跳舞,睇佢食晚飯,又睇佢唱歌的movie...佢好叻架,成首溏心風暴插曲,"My love will get you home"都唱到.好好聽呀.


今日仲一齊睇熊貓節目添....本身我都唔鐘意熊貓,但係原來都幾得意呀.

3 則留言:

小黑炭 說...

係呀,要去游水,因為長期做電腦,好傷肋骨呀.不過同bb玩都好開心呀.

打籃球?那兒有球場呀?我老公都想找場地呀.

匿名 說...

算啦,你一早知你老公係受BB歡迎D,嘻嘻嘻!

Dunkey6_6 說...

你老公都打籃球架?下次一齊打呀.
附近得一個場,有一個裝修,另一個成日有人鬥波.等你老公返嚟,一齊玩啦.

Bobo,我都知瑩瑩喜歡樺爾多d.咁都係好事嚟既...只係有d咁多呷醋啫.嘻嘻!