星期四, 7月 05, 2007

沒有KHC的日子--第二天

今朝唔記得咗帶眼鏡返工...(唔係戴...因為我只係對電腦先會戴架咋)成朝都唔舒服.


下午Lunch都係嗱嗱聲走返屋企攞眼鏡,用咗成個lunch time,點知一出地鐵落好大兩,搞到有遮都冇用.


其實我咁大頭蝦,有冇KHC都係咁架啦...不過...好似好多嘢都係原先係佢做,但係佢一唔係度,兩三個人先夠follow.所以都暗暗佩服佢.


冇法啦,鬼叫我成日咁鬼慢手腳咩,好似好多嘢逼到埋身咁添.好想抖一抖,但係咁又一個星期...點算呀?

4 則留言:

匿名 說...

你唔記得啦,你要比多D信人心自己呀!!!

小黑炭 說...

係呀,要有信心呀,做工就是這樣,不斷有新的挑戰,不斷有新的變數.除非真是沒有可能,否則keep住信心去做,一定可以做到,不過要有心理預備將會好辛苦了......

匿名 說...

我諗係你未習慣新的工作環境同工序吧! 慢慢來呀!

不如你配多副眼鏡係公司戴啦!返正你都係對住電腦先戴。咁就唔先咁帶來帶去。

Dunkey6_6 說...

信心呢樣嘢,唔係一朝一夕可以增加架.

又係喎,點解我諗唔到買多一個眼鏡呢?自從上一份工之後,我的散光加深咗呀.