星期三, 7月 04, 2007

沒有KHC的日子--第一天

今日打後的一個多月,KHC都會Out of Office.本來成個Project都有佢照住,我可以唔駛理d阿哥阿姐.依家又要做document,又要開始理佢地添...


今日冇咗KHC,其他同事都不斷提起佢,講起.Net,又講個Framework,又講佢做開的Project,又講下新的Project點做Interop....


我睇到坐我隔離的小弟弟今日好忙.阿哥阿姐都要直接搵佢.聽日就要交工課,但係個so call 的Framework又@#$@%,又要fix爆Bit問題,搞到佢由叫媽媽到開口講潮州話,再夜就要PG家長指引.足足搞到八點幾都好似未得.聽佢講食飯之後仲要返去再做.


我都唔見得好佢幾多.見到份份document都好似要寫好耐.都唔知點頂.唉,仲無啦啦要理Word convert to XML的問題...可恨我唔夠Technical....

1 則留言:

小黑炭 說...

真係唔好意思,因為我令到大家雞手鴨腳,不過都係好事,可能有我在,你會依賴我多點.所以我之前想為什麼你會說,這兒工作會是不太忙....我想現在才開始呢!

不過無論如何,這個世界沒有說"無左邊個係唔得呀",我想你會辛苦1-2個星期,上左手,就會輕鬆一點呀.努力,加油!!!!