星期六, 7月 21, 2007

終於打到籃球啦

今日好充實,朝早6:xx起身,6:30am出門上山打籃球,點知連個細場都裝修,好彩去到荃景圍公園有半個籃球場.一朝早,只有樺爾同伯伯一齊打波.


打到8:00am食早餐,返屋企沖涼,抖一陣就入去元朗同三家姐瑩瑩睇Keroro大電影二.個故仔的笑位,好似得大人先識食.見瑩瑩頭果半個鐘就好興奮,之後好似好悶咁.


之後去咗目黑食壽司,瑩瑩就話手卷好似ice-cream咁.原來佢同我都鍾意食蟹子架.


一講到去游水,瑩瑩又好開心啦.同佢玩水上捉迷藏,叫佢數十聲之後我地捉佢,佢問"係咪我地會游水嚟捉佢架",點知佢數數下去到池邊上水,走咗去,真係鬼馬.玩鬥快游去我度,佢就同媽媽講不如鬥慢啦,咁就鬥慢啦,點知我游到去佢度,佢捉到我,就忽然話自己贏啦.


今日見瑩瑩畫Bomberman,同各式各樣的bomb,好得意架.

2 則留言:

匿名 說...

成日入元朗玩喎,唔遠咩????不過我知BB係吸引你多D,嘻嘻嘻!

Dunkey6_6 說...

除咗外家之外,最近的"屋企"就係元朗啦.20分鐘車程咋.