星期三, 11月 07, 2007

崩牙妹

今晚同樺爾食飯,食到"留尾",食到last一舊排骨,係好硬的軟骨,我又真係好喜歡"趙",不過就估唔到今日我隻牙終於都"報銷"啦...

我仲唔知,一邊飲湯,仲以為d湯係有沙,吐咗出嚟都仲未知自己咬崩牙!都唔知我有冇吞咗少少落肚添...


死啦,都唔知點添...

6 則留言:

匿名 說...

快d睇牙醫啦!

Dunkey6_6 說...

哦~要請假架...好麻煩...

匿名 說...

家姐,好慘呀.....

Dunkey6_6 說...

係呀...好慘呀....

匿名 說...

邊隻呀????無出血呀???好驚呀!!!

Dunkey6_6 說...

冇呀...冇呀...當時冇出血...只係好似有沙咁架咋.
我以為係左邊上高第二隻,原來係左邊上顎的智慧齒呀...
唔好驚啦...冇事啦.