星期六, 11月 24, 2007

電視機送到啦!

講話買咗LCD TV成兩年,講下講下都冇買,因為舊電視死唔斷氣,唔潮濕的時候部機都幾OK,所以一直都唔捨得換.


兩個星期前樺爾買咗個二手XBox 360,點知最想玩的NBA Live 08 連字都睇唔清楚,皆因電視的解象度唔夠高.真係令佢好失望.


識我地的人都知,樺爾對於電器一向都冇興趣,相反我由細到大都係"家電部",屋企的家電都係由我負責.點知因為一部XBox,佢就自己走去揀電視機啦.在於我真係好"恩惠"...


但係結果都要我去做功課,但係都"未做完功課"就等唔切買咗啦. 之前以為要買37"先夠大,不過32"有Discount,再送$1200百佳coupon,冇理由要花多差唔多一倍價錢去買唔係Full HD的電視機架?


一個星期前買咗,今日送到嚟,都幾開心.冇死點.哈哈哈...


我一路以為我地部電視機係25"添,叫收賣佬上嚟睇部機,原來得21"架咋,相比之下,原來32"電視已經好夠大架啦!畫質唔錯,真係幾好,可以打機,打機,再打機...

2 則留言:

匿名 說...

終於買到啦,咁你多數會由荃灣出發啦,哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

係呀 係呀...下個再下個星期六見啦.