星期四, 2月 26, 2009

兩個意外的驚喜

今日係我牛一,本來就想放假一天,不過公司有少少嘢做,於是轉咗星期五放假.

今日放工見有少少時間,就去行街街睇下有乜禮物可以買畀另一位生日朋友,點知平時唔多睇衫的我,今日心血來潮就睇中咗一件外套,背面有一隻狗狗頭同狗狗手,好似"扒"嚮到咁,好得意,咁我就試下啦,雖然都可以穿得入,不過我就想闊少少,咁就叫個Sales畀個大一碼的我試啦,咁一試,又好啱喎,咁就要咗佢啦.之後又試多兩件,都唔錯呀,畀錢就走人...


原來貓仔一早就做定功課,Book咗位去一間荃灣比較好味又抵食的餐廳食晚飯,呢間"森美餐廳 Sammi Cafe",雖然很細,食物的質素良好,加上老闆娘很好態度,真的可以加分呢.我們本來是 Book 8:00pm 的,早來了,剛好有坐位空著,就先入坐了.

好了,叫了個超值套餐,有頭盤(黑魚子煙三文魚),酥皮海鮮湯,主菜(鵝肝伴牛柳),飲品+甜品(木糠布甸).再叫多分威靈頓牛柳,又有紅湯,蒜蓉包,(蒜蓉包還真的不錯呢).

剛剛在品嚐酥皮湯,很香很足料,烹調亦得法,黑魚子煙三文魚都幾得意呀,豈料,忽然眼前一黑,食店變得漆黑一片,原來是電線短路,(哈...莫非是貓仔刻意安排?睇佢都唔會...)閃過這個無聊的念頭,全店的客人都十分安靜,有的就用手機的光源作照明,(燭光晚餐都不錯吧?但...會不會連煮食都沒法了?)過了五至十分鐘,老闆娘就向我們逐一道歉,還不收費,有熟客已經在食甜品,但老闆娘也不收分文!

就係咁...我們吃了個免費頭盤+餐湯,同主菜緣慳一面...

唯有轉陣到"別府"吃晚飯了,今次又叫了個時令豆腐煲,普普通通呢,燒帶子...No next time!挪威三文魚買一送一有足足五件x2碟,真係好滿足!

....

食飽飽啦,返屋企,就展示一下我剛買的"戰利品"啦...我一邊講,話買咗件可愛狗狗外套...一邊show,貓仔就話:點解係羊嚟架?以為佢講笑,點知我一睇,先知我本來要的扒地狗狗公仔變咗隻貴婦狗公仔!好似隻羊!

咩~~~

沒有留言: