星期四, 2月 26, 2009

Happy Birthday to me!

咁又一年啦...回顧呢一年,好似冇乜大轉變,總結來說,可以話係好頭唔好尾...哎吔..慘慘.

健康
近日身體又出見了少少毛病,眼睛還是要多加休息.不過,基本上健康都是正常的,自從做咗瑜珈身心都會比較健康,腰骨都舒緩了.不過我就需要2個大休息,因為一個好的大休息就好比4個鐘的睡眠.今日無啦啦傷風...喉嚨又乾,仲有鼻水添,真係"我感到身體虛弱".食乜都補唔返.

家庭
家中老少平安係最幸福呢,可以共聚天輪真係好,不過媽媽近來很悶,有時間,最好都係可以陪下佢,一大柵人好熱鬧,但係次次都唔知做過乜,如果可以搞下活動就好啦.


朋友
人大咗,基本上只夠時間去維繫現在所交往的朋友,不過意外地結交到一位朋友的朋友,漸漸都成為朋友了.只是,對我個人來說,還是喜歡一對一交友模式.可以打破呢個框框嗎?

事業
呢個時勢,可以有工做都已經好好呢,所以"我要做好呢份工", I'll get the job done, 唔駛 "well done"架呢!


愛情
結咗婚,係咪就冇愛情呢?呢個有待時間的驗證,不過如果去想呢d無謂嘢,不如去想下點去維繫,調劑,提出,接受,改善,包容...有時候可能真係退一步海闊天空,有時候唔爭取就會錯失良機啦.

6 則留言:

匿名 說...

Happy Birthday to you!!! 祝你想o果樣得過樣. 最緊要開心每一天.

一年一度的總結, 幾好咁喎! 但做乜有淡淡的傷感滲出o黎呢?

快d去飲d可樂煲薑. 希望你只係作病, 好快可以好返.

匿名 說...

Happy birthday. 五家姐!要保重身體。

小黑炭 說...

生日快樂,祝你身體健康!

ph_fcm 說...

家姐生日快樂!
哈哈.. 我今日第一次出糧.. 唸下買乜俾你先.. hehe..

Dunkey6_6 說...

多謝你地呀...

珮兒,我依架好d啦,只係喉嚨痛,聲音啞.
傷感??hehe...咁都畀你睇到?

Manson,留多個錢嚮身啦,請我食少少嘢就得啦.

匿名 說...

您真係要保重身體,做下運動好呀。

我依家都日日做少少運動,要keep下。

Kelvin上