星期六, 5月 08, 2010

閱讀的白老鼠

今日好難得,好榮幸咁去咗幫阿Dee做Trial Run Subject,呢個實驗好得意,駁住電腦,只係用個"心"去"讀"一d字出嚟,我d腦電波就已經反映到我對個d字的反應,記錄好就可以用嚟分析.

不過有個好大的問題就係要啱beat咁眨眼,先可以做到好clean的data.我都好用心做,但係個實驗好似催眠人咁,眼皮好快就會向下垂,(話時話,失眠的人可以試下喎!)

今日另一個好難得的,就係我好耐冇同阿Dee一齊出街,一齊撘車,一齊行"公園",單獨食飯(唔計細個去McDonald,好似係第一次),阿Dee真係照顧週到,同幫我洗筷子等等,very gentleman hee..., you are so good... thanks thanks!! heee, 雖然時間很趕,我地都可以在滿雀的Canteen食咗好味的廈門炒米(其實佢濕濕地..真係好似炆米架)同幾辣的冇料咖哩xx炒飯.

希望我的實驗data可以幫到佢少少,令阿dee的理論可以得到實證啦.

沒有留言: