星期日, 5月 09, 2010

感激萬分

今日係母親節,不過我地都係如常咁同媽媽一齊去飲茶,雖然話上個星期媽媽+爸爸的生日就預祝埋母親節,不過正日喎,當然都要有d表示啦.

我星期五買咗一對耳環,想襯返大家姐的生日母親節鍊垂,只不過媽媽成日嫌大粒珍珠,太誇張喎,不過我就係唔知點解,見到有對大珍珠耳環,咁就又買咗佢返嚟啦...

今朝本來以為醒目啦,一早就起身同媽媽講母親節快樂,見大家"靜應應"好似冇人打算會返屋企見媽媽,(媽媽噚晚都已經喊定先,好在後尾玩下Wii又好似當冇乜事咁.)我咪攞我準備好的禮物"氹"住佢先啦,點知.....點知畀媽媽鬧....佢咁講,好似真係唔喜歡我的禮物呢,嗚嗚.....佢咁講其實都係唔想我亂洗錢啫,我明呀...不過,即時得到既反應係咁...當然會唔開心架啦.本來想氹佢...但係媽媽就係咁真咁直架啦....二家姐送的"花"仲"無謂"所以媽媽都係"扁咀",同佢影下相先笑咋...其實都冇乜幾何收花啫,笑下啦...

今日又係去裕滿人家飲茶,真係多人,好在等半粒鐘就得啫.都算係咁...數數下,原來都有十個人一齊食.

btw,今日真係要多謝三家姐,如果不是因為你,我是沒可能一下子可以 confirm 全屋家電呢...多謝哂你呀,今日係母親節,但係就搞到你冇得同瑩瑩去玩,下次我地去影相相補返數啦....今日三家姐好"大矇",下午搵太陽眼鏡,夜晚搵銀包.三家姐真的太攰了.多D休息啦!

2 則留言:

PandoraFongFong 說...

I am happy today even tired.....hope ma ma can cook for us every year tim.....that means...she is always be healthy....

Dunkey6_6 說...

But mother is really quite tired after cooking big big meal. These days is really busy for other stuff, just left many household job for her. And her health seems better after playing Wii... that's really good!