星期二, 5月 24, 2005

Username!!!

好不容易才能找到一個在Yahoo.hk及 Blogger 都Reg到的username.
同樺爾一齊諗一個大家同意又有意思的,又要與我們的名字配合的,確實有些難度.
有幾個落選的都唔知點解要咁奇怪:
wayitanwalalala -_-! 天下無雙天啦地啦??!!
tanwalalalatinladayla 啦天啦地..?好似潮州話拉天拉地(扯天扯地不著天際)同音咁!
tanwa(丹樺..變左牛仔褲!)
tantanwawa...聽聽話話??
yipfong619 我都知好老套,但係都叫做人物日期都齊呀.
算啦,原來我同你的名加埋一齊係冇人reg過,就咁決定啦.

1 則留言:

匿名 說...

天下無雙天啦地啦 王菲/梁朝偉
作曲:陳勳奇填詞:林夕 編曲:陶一陌監製:王家衛

男:聽好啦 我想在你啦邊啦啦啦啦啦啦
  一雙啦 啦你臉啦
  拿著你啦啦啦
  千啦萬啦陪你啦啦
  我的話 好比那啦啦啦啦
  啦啦啦啦啦啦

女:我想啦 哪有一天不想啦啦啦啦啦
  巴不得 有個啦啦
  對我說啦啦啦
  啦長啦久天啦地啦
  你的啦 是我的啦啦啦啦
  啦啦啦啦啦啦

合:你啦我 我啦你 永遠啦啦啦
  人生啦啦啦 難得啦啦啦
  哪怕啦啦啦
  大不了啦啦啦啦啦啦啦啦
  千言萬語不外乎那啦啦啦啦啦啦
  啦……
  走天下 得一啦啦啦啦啦
  就啦啦啦