星期六, 9月 22, 2007

1 day escape

上星期樺爾工幹返嚟,本來以為有幾日空檔抖吓,但係我得閒時佢又唔得閒.反而都仲係各有各忙...


因為樺爾的同事送咗兩張UA的贈劵畀佢,而即張落畫的"無恐不入"只係東涌同太古有得做.咁我地就去東涌行下啦.去D咁"遠"的地方,先至好似有d放假feel咁,好耐都冇"拍拖"啦,就當係鬆下散心啦.


至於套戲呢,其實我都知係驚驚地的戲種,不過估唔到我反而只係怕某d打鬥的鏡頭,其實都唔係好驚.只係可以用緊張嚟形容.


呢套戲係講外星人透過病毒侵略地球,話太空船失事墬落的殘骸有外星生物,接觸過的人就會性情大變.不過如果講Invasion,不如就講Infection算啦.感染咗呢種"病毒"就會冇emotion,所以個個人都好似行屍走肉咁,不過就唔知點解,佢地會想令冇感染到的人都感染埋喎,令到所有人都係一樣冇emotion,反抗的人就會畀人追住吐口水落佢度.個故事本身都唔多合理.但係睇的時候你都唔會理咁多啦,只係好怕個主角都變咗佢地咁,好怕佢飲咗人地的口水,好怕佢又畀人吐口水,好怕佢畀人check到佢有emotion,好怕佢畀人追到,好怕佢個仔都係咁樣....


話時話,妮歌潔曼好似又靚返啦喎.

2 則留言:

匿名 說...

係咪立體影院呀??

Dunkey6_6 說...

唔係呀...
不過,我都未正式睇過立體影院呀.