星期六, 9月 01, 2007

一年了

上年的今日係我正式離開舊公司第一天,咁又過咗一年啦.


回想起上年游手好閒,今年除咗轉新工的半個月好少少之外,好似由年頭忙到依家都未停過,聽講仲要忙多一段時間添.


噚日放工撘地鐵,忽然見到舊同事,同佢老婆,佢仲"串"我,返親份份工都要做到咁鬼夜,佢地行完街,Shopping完,返屋企啦...我都只係啱啱放工咋.唉....


好想放假呀...........



今個月過得好辛苦,時間好以都漏走了.不過並唔係話好快咁又過一個月.之不過都有樣好開心的事:


呢排成日同Kathy練習講普通不過的普通話,百忙中調劑一下枯燥的生活.都好開心.


就讓我同繼續練習吧!

2 則留言:

匿名 說...

9月1日係我返工的日子,係你離職的日子,哈哈哈,好得意!!!
佢地咁衰咁話你,有時當你想有好D的回報就D野就會無左,所以要睇你所追求的係乜而作出取捨.
唔緊要啦,起碼有kathy陪你,辛苦都可以係開心,係咪!!!

Dunkey6_6 說...

我點都唔會追求晚晚咁遲返屋企,只係冇辦法啦.希望快d做完抖一下啦.