星期日, 9月 30, 2007

愛回家

好耐冇返屋企做阿四,今日咁啱,樺爾又去打波,之後又去飲,咁我就成日都係自己的時間啦.


本來約咗四家姐下午去行街買衫,不過又遇著一個人,加左人工,同爸爸媽媽飲茶就最好不過啦.


最衰就係要"涼衫"之後先出門啦,搞到急急忙忙去飲茶,仲要爸爸媽媽等.真係衰女包.紫荊的食物都算抵食,所以爸爸媽媽都食得好開心.不過今日坐的位置就麻麻地,好鬼熱.


食完飯,就同四家姐行街,買衫就變買鞋,一買仲買咗兩對添,不過唔係我...係艾Mei黛.


本來以為冇收獲,後尾同四家姐,一齊買咗件T shirt,又買多件畀阿Dee,3 件 50% off...ok 啦. hehe...


今日真係冇想過會咁過,返到媽媽度食飯,仲下廚煮兩味..爸爸媽媽仲搶住嚟教我煮添.不過爸爸今日就失手,我己經唔記得咗炒菜要落幾多鹽,所以四家姐就話:"冇味既",蕃茄唔知落幾多糖,爸爸又話唔好咁多,唔健康,所以四家姐又話:"好酸呀"...嗚嗚...爸爸媽媽都未話嫌三嫌四喎...哼~


好彩四家姐去洗碗,咁我又可以同媽媽傾下計啦.


好耐冇試過氹爸爸媽媽開心啦,今日我好乖架.


愛回家 -- 古巨基 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣

作曲: Dick Lee 作詞:林夕 編曲:Ted Lo 監製:雷頌德

勤力過 捱罵過 如做錯
誰又會原諒我 懷念家中被窩
想去躲 這麼吃力 求甚麼

投入過 麻木過
磨練過 沉悶過 疲累過
其實我進取麼
時間從未敢蹉跎
賺到幾多
賺到的只是你
能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦

活著有你多好
多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有你多好
一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛
有人祈求我歸家 來互抱

唯獨你 明白我
成就過 誰若說 容易過
曾受了氣幾多
能聽我解釋因何在這被窩
賺到的只是你
能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦

活著有你多好
多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有你多好
一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛
有人祈求我歸家

自問已經得到
得到你比一切好
躺在平靜被舖上望浮雲在過路
回到家中便有你多好
張開兩臂的鼓舞
沾濕我眼睛
眼前繁華有幾好 來互抱

1 則留言:

匿名 說...

我講事實啫....