星期二, 9月 11, 2007

911演唱會後記

雖然我自認係古巨基的fans,但係我並唔係靚妹仔果隻狂熱,話就話好想睇,但係又唔自己走去買飛喎,又怕好似上次咁多人買要撲飛喎,結果今次原來都唔係爆場果隻,果日(9/3)本來叫樺爾幫手買第三次加開的陳奕迅演唱會,不過又買唔到喎,咁就順便問下有冇古巨基演唱會啦.真係好彩啦,仲可以同阿Dee一齊睇添....(當然,包括樺爾啦...不過佢就經常被忽略咗...真係好唔好意思啦.下次唔敢架啦....g_-:係咩?!)


同阿Dee一開場就笑鬼死,呢個古怪基,無啦無講乜鬼"我已經滿力量啦"?!
好彩附近冇狂熱粉絲,如果唔係就可能會畀人打...


今次呢個舞台設計唔夠上次的好啦,一開場的果隻用爛紙製成的翼,非常之咁笨拙,好似飛都飛唔起,之後d樹樹,跳舞,但係就似垃圾蟲的造型多d.仲有四個人扮的風雷雨電之類的嘢,真係唔講出嚟都唔知.


不過我諗,古巨基自己都未必知道,其實佢簡簡單單,唔好搞咁多花樣,反而先似返佢自己.就算Remix過d歌,搞個管弦樂版的勁歌金曲咁又點呢...(其實花咗心機,同做出嚟的效果理唔理想唔係成正比架,呢個我成日都會體會得到...)


佢唱舊歌又唔記得少少歌詞,唱返近期的歌就正常好多.真係希望佢會唱下國語歌,不過佢半首都冇唱....


臨尾古巨基仲走出嚟解話,講吓成個so call的音樂劇,估唔到佢仲會安排自己跳咁多舞,睇在呢個Show都係經過一番心機去製作,11:25pm先散場,都算好抵睇架啦.

沒有留言: