星期一, 4月 03, 2006

聽大家姐話

今晚大家姐打電話畀我己經差唔多8:00p.m,我仲嚮公司,佢叫我唔好咁夜走,知道我又唔舒服,又同我講你要工作,都要先調理好自己身體先啦,你身體唔好,就抖多d啦.休息一日先,咁先可以真係好好地繼續工作架嘛.


下個再下個星期就要去玩啦,為咗唔好再繼續病,我都係要聽大家姐話好好哋抖返吓啦.


咳...本來想回覆Mabel的Blog,想睇吓珮兒個Blog有冇新嘢...


但係都係聽日好返d先啦.好辛苦,瞓啦...


唔知瞓唔瞓得著啦.希望唔會好似噚晚咁咳到瞓唔著啦....3:xx都未瞓到,好耐都冇試過啦.

4 則留言:

匿名 說...

感冒嗎?現在轉天時呀! 係比較容易感親的‧你最緊要清晒d傷風感冒喎!而家d傷風感冒菌好勁的‧如果唔清晒,一轉天氣就係好易番發‧

養好身體好,enjoy 你個trip呀嘛!

匿名 說...

係咪easter去呀,到時玩得開心D啦!
你要好好休息呀,唔好打機打到咁夜呀,你呢兩年身子唔係咁好,要多D休息,你兩個都要多D休息,要兩個好番先得,唔好一個好番另一個未病好,到時又再病過呀!
放杯水係床附近,你咳醒都可以有水飲舒服D呀!
快D好番呀!

匿名 說...

你唔好成日OT,你唔好捱壞自己呀!!!!
身體唔好做咩都唔得架...

Dunkey6_6 說...

應該係感冒啦,樺爾病病吓就到我病,佢病好咗d,我又再感染佢添.

最屈就係晚想早d休息都休唔到,晚晚咳醒成十幾次.