星期四, 4月 27, 2006

小氣鬼

今日去咗聽Microsoft的Seminar,本來以為好悶,原來上晝的talk咁精彩架喎.Security真係一門高深得嚟又幾難掌握的項目,但係要做基本的防範都係可以做得到,不過,有時真係知易行難,因為要每個細節都要小心考慮,唔係咁易架.尤其係依架呢個Internet年代,要做好Security的確唔簡單.


(所以奉勸大家上網要對網頁有一定的誡心,千祈要留意唔好隨便輸入自己的重要資料.Check Email,指你去不知名的網站,最好就唔好Click,因為有機會被Hack!)


今日聽完Talk只係五點左右,本來都仲想去睇醫生,但搵完二家姐,都係決定好好休息,又可以煮返餐畀老公食,咁可能心情就會好d,輕鬆d,身體就會正常返.


蝦,你話啦,以為你係啦,又唔係啦喎,咁鬼小氣,雖然我冇搞清楚件事就講咗出嚟啫,咁你都唔洗咁就走咗去架嘛.


講真,我真係驚驚架...好在我冇話畀婆婆知咋.如果唔係搞到婆婆都緊張埋就唔好啦.


唔知"爸爸"會唔會有少少失望呢...對唔住呀.一日都係冬蟲夏草啦,應該佢搞搞震啦.不過"爸爸"真係幾好架,平時都照顧周到,我唔舒服,佢就更加關心我,經過呢次"驚魂",我諗,我可以放心...啦.


呢次就當係演習啦,咁你下次唔好走咗去啦喎...


對唔住呀,我下次唔會講出口架啦. 6x6

4 則留言:

匿名 說...

我有 d 想要多個外甥.. haha.. 可惜可惜..

匿名 說...

經過今次,我想你都已經可以plan吓啦,大家都好期待呀!!!!!!!

匿名 說...

唔緊要,比多一陣二人世界你地,遲D會有”細佬或細妹”煩你,你就知味道,哈哈哈
你都無講出口,我地自己估之嘛,係喎,”爸爸”有無空歡喜一場呢??

匿名 說...

我諗今次係"小氣鬼"逃學,好心急想見到你‧但上天認為"小氣鬼"未畢得業,所以call番佢返轉頭,要再好好教佢,等你o地唔洗咁辛苦呀! 鬧一鬧d 馬騮仔/頂心杉,老十年o嫁!

遲d到佢真係畢得業,佢就會再搵你o地了‧所以,就襯依家,做個開心幸福靚少奶啦!