星期一, 4月 10, 2006

腦海中的橡皮膠


星期日晚樺爾無啦啦搵咗一套戲一齊睇,片名叫"腦海中的橡皮膠".故事取材自日劇 "Pure Soul 就算你忘了我",睇一睇故事開初的片段是由一個人寫"我腦海中的橡皮膠"嚮紙上......應該又係一套文藝片類的愛情片.睇落似乎好啱我口味,於是就睇咗呢套戲.


因為打算叫四家姐都睇,所以我就唔話內容啦,但係睇完呢套戲,不單止有好深的感受之外,我仲會學多一個Terms,係乜?又唔講得.


咁寫呢一篇嘢嚟做乜?唔,大概只係想講一講,睇咗呢套片,好想推介畀人睇.


上網找一找,才發現"腦海中的橡皮膠"在香港上影叫作"抱擁這分鐘", 英文名"A Moment to Remember"!


原來係呢套! 睇完都唔知係呢套!我知點解我當時冇睇過呢套戲,原因就係...


因為Poster入面個男主角擔住口煙!


又睇多一套孫藝珍的戲.之前睇過佢好多戲好多都幾好睇.
<<向左愛 向右愛>> (very good ka ...但另一個女主角李恩宙拍完呢套過後一段時間就自殺死咗)
<<假如愛有天意>> (very good ka)
<<決戰偷心男>> (just ok, good to laugh in the first half)

<<瘋狂初戀>><<外出>>就未睇過,唔知係點架呢...

沒有留言: