星期五, 1月 04, 2008

克勤演唱會

今日Mabel一早就搵我,原來佢去咗撲飛,仲幫我呢個死懶鬼買埋,真係辛苦哂你!

本來想叫佢買多機張,又唔好意思喎...所以今次只可以同Mabel,樺爾,阿Dee,四家姐一齊去.希望大家姐同媽媽唔好唔開心啦....最多買DVD送畀你睇啦.

2 則留言:

匿名 說...

我唔介意幫你買,但係要知你有大家庭,我又怕要再買你都幾傷(如果珮兒可以幫我地買到的話)!
你都知啦我係一個Crazy Hacken's fan,一定要睇最貴,唔係我你都未必會睇最貴啦,要多謝你陪我就真!!!

Dunkey6_6 說...

哈哈,當初如果唔係畀你"荼毒",我可能都唔會係克勤的fans...唔知你仲記唔記得你果盒"一生想您"盒帶,我聽咗成個暑假,果首"回首"聽咗N次,聽到後尾連"牡丹亭驚夢"都識背啦.