星期六, 1月 19, 2008

累了吧?

今日同老細"學友"唱K慶祝佢last day,一共26人,場面空前絕後. 今日見到好幾個新面孔,仲有幾個好耐冇見的舊同事都返嚟,最意外有一個仲派代表參加.


今日起初都冇乜點唱歌,就算唱,其實都聽唔到,講嘢都講都沙聲.真係估唔到可以同咁多人傾計."古巨基"都聽少咗古巨基的歌,仲一齊痛心疾首...唉~


佢地的新同事都好nice.所以都玩得好投契.仲有兩位小妹妹打算今年年尾結婚,真係可喜可賀.


聽到"學友"講起遞完信的一刻之後打電話畀老婆的心情,一滴眼淚從眼角滑下的情景,真係幾似曾相識,做得出呢一個決定應該要下很太的決心.自我走了之後,"古巨基"走了,"王菲"走了,"容祖兒"走了,"Eason"都榮休了,現在"學友"都走.留下"周杰倫","張國榮","孫燕姿",呀...仲有"李克勤"(今日冇來添),同埋一班"新進男女歌手",聽講月尾仲有"張智霖"都會走...其實大家都只是"累了吧"?


"周杰倫"將會是新世界的神?!星期一返公司,打骰囉!恭喜恭喜!希望"學友"可以遙距發功,Server都身體健康啦.


今日"學友"講起為咗"Eason"的一句說話,所以先走:"我十年啦...學友你破我紀錄啦!"結果,"學友"就嚮9.x年引退了."學友"仲講起我當日嚮Annie宣佈離職時,我的眼淚就一直沒停過...(真的fish fish)...6_<~~~ 愈大就愈容易喊添.


"學友"仲問起我覺得佢好唔好人,哈哈,真係令我有點意外,這個還用說的嗎?今日有一個"回家"的感覺,唱返"七友"呢個年代的歌,很回味,原來歸屬感咁抽象,都可以好實在.

Btw,好似唔記得同"魚魚讀書人"傾計添,其實好想走過去"嗲兩句",不過唱K很忙....見諒啦..嘻嘻.


今日"學友"仲以大哥哥的身份請我同"孫燕姿","楊奷嬅","林峯"食宵夜添,真係好感動呀.就好似一位舊同事講,"學友"真係一個好爸爸呢.


祝你步步高陞,財源滾滾來!

6 則留言:

小黑炭 說...

果然星光熠熠....咁你又會是誰呢?王宛芝?

Dunkey6_6 說...

我好少唱"王宛芝"的歌喎...我把聲都唔似任何歌手,所以唔知呀...

Dunkey6_6 說...

哈,3分鐘前你留言喎...乜咁啱既?

匿名 說...

"王菲" 同 "容祖兒" 係邊個呀?唔順序好難估嗟!俾D貼士好渦!

Dunkey6_6 說...

哈哈,歡迎你呀,榮休了的 "Eason",估唔到你會過嚟"探我",貼士??
咪以為"王菲"係女仔喎,仲有"容袓兒"咪就嚟結婚的果個囉.

匿名 說...

兩位小妹妹? haha... 其實我年紀唔細架喇 >3<