星期二, 1月 22, 2008

生日快樂

To 兩位"一月之星"好朋友:
希望你地心想事成,財源滾滾來!
屋企人都平平安安,開開心心.

你...就係是候...

你...就快d.....

你呀...我等你,畀個好消息畀我....

你呀...要多d休息....

你呀...要幫忙,記住找我...


對唔住,今年冇乜好禮物可以送你地...希望你地見諒啦.


下次出嚟食飯啦!

4 則留言:

小黑炭 說...

我想其中一個是我呀.多謝!我有收到你的gift呀,好有用呀....哈哈...

Dunkey6_6 說...

係呀,係呀,生日快樂嗎?

小黑炭 說...

快樂.快樂.好快樂!

Dunkey6_6 說...

good good... hehe