星期日, 1月 20, 2008

白日夢

樺爾唔嚮香港,噚日見過爸爸媽媽,所以今日就唔過去family day啦,成個星期日就係自己時間啦.


雖然唔多習慣,但係聽住歌執下屋,咁就一日啦.(小黑炭的blog有好多推介,幾好聽呢,聽多d可以去K啦)


執到5:00pm開始有d肚餓,好想食蛋,好想食餐肉,但係屋企乜都冇.所以就叫咗外賣...嘻嘻.


食食吓,忽發奇想,原來我今日好似嚮深山隱居咁,如果退休的話,暱嚮屋企,足不出戶都幾好,不過問題就係冇嘢食.咁點好呢?


想想下,其實真係老咗唔駛返工的話,可以去一個鳥語花香的地方,隱居山中就好啦.(哈哈,到時可能可以同Earma一齊住.)等等...食的問題,都係個問題,所以最好就係自己種下嘢,養下雞,嚮附近開一間露天茶聊,(好似武俠片果d咁,不過千祈唔好係西遊記果種黑店),再加一個生活雜貨店,播下歌,賣下生活精品,最好就係要有蛋同蕃茄賣,再收集下可循環再造的物資,搞下地方環保的後勤工作,有可能就做埋義工,派下毛毯,暖爐,修理電器咁啦....


咦?!咁好似反而破壞咗鳥語花香的大自然呢?!

7 則留言:

cm^2 說...

修理電器 =.="

家姐你來留言,我好高興呢。^o^

隱居要預埋我喎.. hehe..

Dunkey6_6 說...

係呀,好耐冇留言,所以過去"chai場"

話明隱居,當然係各自搵個山頭啦.哈哈!

cm^2 說...

個山頭近唔近先?

Dunkey6_6 說...

哈哈,近近地就最好啦.

匿名 說...

其實我成日都足不出戶架,上星期四返屋企後直至今日先出街呀!!下次悶可以揾我喎!!
我一早已習慣做獨居老人啦,哈哈哈!

Dunkey6_6 說...

問題係...其實我唔多搵人!
每次同你傾計,天光傾到天黑,又可能天黑傾到天光..haha..

小黑炭 說...

其實我都有一個想法,就是到台灣偏遠的地方(e.g:海邊)開民宿呀.....突然想講好多好多的想法....hahaaha...要去我的blog到看一看呀....