星期六, 1月 12, 2008

過街老鼠一號抽血記

留咗言,唔好浪費...paste過嚟就得..haha...

好嘢!真係做到"過街老鼠一號",真係好榮幸.
真係唔好意思,估唔到我的經歷會令你有少少壓力.
不過你其實都好"淡定",一針過,又唔痛,其實我過得嚟都已經好放心,唔會緊張,不過對抽血的過程同姿勢都唔係咁清楚,可能我問東問西仲會影響你添.個針洞只得一點,機乎都睇唔到添.多謝你呀!好好呀!
蕃茄餅好好味呀,仲有,你的一個tea set, 仲有一件林明頓蛋糕,真係"又食又拎"!
今日好高興見到幾位"blog友",可以得見"真人",原來會有好特別的感覺.

同你十一個鐘頭相見,都仲未傾夠,至於唔開心的事都只係感觸而已,其實我以為自己已經放低咗,不過有個傻妹為我的事流淚,真係令我好感動.多謝你呀!





今日搵Mabel幫我抽血,做個詳細的健康驗血報告.其實一向都唔多驗身的我,今次只係為咗"擔櫈仔,牙頭位"爭住做過街老鼠一號(總計係老鼠九號),畀Mabel試下同我抽血.


過程相當順利,只係見到Mabel小小緊張,只係一針過,我就一d都唔痛,加上有"隔離班班主任"同我傾仲分我神,只係feel到落咗針,之後好快就抽咗一個針筒的血出嚟.原來咁深色架?因為係靜脈血呀嘛.


今日10:00am見到Mabel,到9:00pm先分開,探訪過佢的Lab同office,茶房,著咗佢件袍,仲有好多儀器,好多電腦,見識過佢一部份的工作,真係好佩服佢呀,似乎要懂多方面的知識先可以做到咁多嘢.之後仲見到佢一班同事,仲有已經傾咗兩年的"blog友",Dick Dick,紅魔鬼,仲有肥叉添.當然仲有隔離班班主任,同一個"我有結論的人".感覺就好像...哦~原來你就係XXX. 好得意.


同Mabel足足傾咗十一個鐘,真係仲未夠,可能真係應該見多你幾次,咁可能我地可以冇咁"長氣"啦.


而家就去食你送我的果件朱古力味林明頓蛋糕先~~嘻嘻~

2 則留言:

匿名 說...

多謝你咁勇敢做我老鼠呀!!係喎,鍾意食件蛋糕嗎,要講真架!!

Dunkey6_6 說...

幾好味喎,雖然我都真係唔係咁好朱古力味,但係呢個蛋糕的朱古力味唔係十分濃的果種,所以真係好好味.外面一層薄薄的朱古力硬硬地,但係裏面又好鬆軟喎,好味道.