星期六, 6月 04, 2005

劭君四歲生日

為左入去屯門同劭君慶祝四歲生日,所以先咁早去睇"星戰III",姪女生日,好開心架,落住雨都要入去啦.
好在個個都係三.四點先到.去到大家姐新居,見到君君同羨寧都已經著住花女裙黎歡迎我o地俾個Preview版給我睇下.
之後又一齊睇飛機降落,每次見到飛機都會叫一次.."飛機呀..."
入到去大家姐的床上面仲失控...跳到床鋪都快爛啦.君君同羨寧見到個LCD TV又會好輕易就知道點開機,點轉台.不過都仍然係掛住跳.
四個BB玩NBA Live 都有唔同態度:
君君最大,至少知道點樣去試d掣,但係只係鍾意個"插水救Ball掣",個player插親水就係咁笑.不過可能君君有power,不嬲都係只有佢玩冇細妹玩.有兩個情況會有少少唔同:一係就兩個有得同時一齊玩,咁佢都仲會同其他表妹,或者指揮呵妹一齊玩;一係就佢玩厭o左,先到其他人玩.如果唔係,佢讓一讓其他人玩之後又覺得輪返到自己,就會想搶返黎再玩過.
瑩瑩第二大,都有d power,都會搶,但有我哋叫住佢排隊玩,佢都會守秩序先,而且較容易叫佢讓其他人玩.
雯雯最懂得清楚表達自己想玩乜,而且會向我地講左先"我都想玩呀...",得到permit先做.但係冇人理佢,佢又唔會發long 黎.不過會再講多次俾你聽佢想點.等我地幫佢安排.
羨寧好明顯成日受家姐指揮,家姐俾佢,佢就有得玩.佢見家姐笑,就會覺得好好笑,一齊笑到"look"地.
最搞笑係瑩瑩,响大家姐屋企到唔捨得走,仲要同daddy, mammy講 byebye叫佢地走先!

沒有留言: