星期一, 6月 06, 2005

記錄-姊妹開大會

四年前同一日約左Mabel, Pui Yee,Ginny,Iris佢地一齊見面,估唔到今日會約左所有姊妹開大會.
記錄下人物先,按著認識的年期排:
Mabel係我中一的同學,係第一個會主動打電話搵我的中學同學....因為第一日返學就識左佢.
Ginny,Iris係中二的同學,係我"聊"女仔成果.之後一齊做"河伯搶親"的廣播劇功課,大家就熟起黎嘞.
隔籬班的Berry其實响中三已經成日見,不過只係一齊返屋企的"陌路人",成日見到佢同細妹一齊返屋企.到左中四,我地先正式認識,之後我就取代左佢細妹的位置成日同佢一齊放學.
成日都係响隔籬班的PuiYee就係中五時同Mabel一齊做暑期工時先認識的,之後雖然冇見好耐,但係就好似認左好耐的朋友咁.
可能做朋友都係講緣份同主動性...我就比較被動,好在中六時遇到Kathy,仲好記得佢捉我遊車河o個個情境...都係咁樣,我而家先會好地地咁坐車車咋.
今晚仲有一個對我好好的伴娘家姐都黎左坐鎮...Myra四家姐,病緊都出黎陪我,真係唔好意思.好在你己經好返好多...日食1.x蘋果...終於肥返少少啦...(讀到呢到你會唔會有好大滴汗? 4_0!)

言歸正傳...姊妹一行八人...(唔好話係X婆呀!反面架! 6_+)到左"夏雪"食晚飯...(好在有PuiYee幫手book枱...我真係好懶惰...唔該哂...hehe...).我哋一邊食一邊講...(我係長枱的一邊主要係食...長枱的另一邊就主力討論點搞呢個Function,點樣玩班兄弟)

hehe...內容就唔多講啦,遲d你就知.不過,我自己都做過姊妹,自問就冇佢地咁認真做定哂功課,仲有好多鬼主意,真係好感激...hehe...都係搞氣氛得啖笑架啫.
不過就唔係幾好意思...成日搞搞震唔俾咁又唔准咁....

唔准開Show 唔准污糟 唔准"喳"刀
....
唔准孟 唔准吞 唔准哼
唔准多 唔准拖 唔准摸
唔准拍手 唔准買酒 唔准帶狗 唔准走
....
唔准經常 唔准太長 唔准商量
....
喂 大佬 咁乜o野先准呀

節錄自 李克勤 - "希望 " 第五首 "唔准咁" 曲:周啟生 詞:余紹琪/Mic 編:周啟生
註:其實我唔係太喜歡呢首歌咋...克勤十年前的快歌...通常都會被飛.......

沒有留言: