星期一, 6月 06, 2005

我終於明白點解我唔鍾意"星戰"!

!@#$#@!$#% 6_Q
原來我之前係睇左第四集的沙漠半個鐘,頂唔順之後轉睇第六集先.之後我就同好多人講...好唔鍾意"星戰"!
因為睇完"星戰III"改觀的關係,於是覺得可以睇睇個大結局...
俾佢呃左我地成晚...同細佬,家姐一齊睇,三人六眼,哂左我地足足9個鐘!我...差!
同MatrixIII一樣...根本唔應該拍第六集,索性將重點同第五集濃縮一齊做咪得囉!
我唔係要睇貍貓熊怪物,唔係要睇蟾蜍!!!!個Luke好冇用,單人匹馬自投羅網,唔用電光劍!但竟然個白痴國王硬要收佢為徒!加埋個鹹 Solo(音曰:濕佬)...充當成指揮,用所謂智取的方式涯打到片尾.
點解Darth Vader 要跟住個佢一隻手指都可以托起掉落街的人三集 ?!

沒有留言: