星期三, 6月 15, 2005

在Myra的blog 留言一則

"我做野做到好悶,想起四家姐,好多日都冇睇你的日記啦,於是入左黎睇,唔知點解之前你當面同我講話唔捨得我的時候,我都只係眼濕濕,但睇到你的日記時....我竟然突然間係咁喊...其實我都好唔捨得你架... (我的手在顫!).多年黎一直照顧我,唔只係爸爸媽媽,有d心事又只有你先知...係最錫我的人...6_<~~~~~~~ 我唔可以再打落去...如果唔係,我的同事會發覺我喊緊啦.... "

家姐...其實我都好唔捨得你架!不過我又唔係去好遠的地方.....(想起Kathy添....都一樣咁唔捨得)只要你好番,我地成日可以去行街街玩,一齊去睇魚魚好唔好?

雖然唔係好啱對家姐唱....

在這離別的時候(國)

握著你的手 我要走不能走
簡單的再見兩個字 我說不出口
你那癡癡的眼光 訴說著無盡的哀愁
最痛心處 是你努力讓笑容依舊
我聽到我的心跳 一再說著不走不走
#在這離別的時候
風也溫柔雲也溫柔 我眼裡有千千萬萬個你
每個你都是溫柔 我恨自己不夠瀟灑
為甚麼一步一回頭 我聽到我們的心跳
像是天籟的合奏 一再說著相守相守相守
我還是必須走 我鬆了你的手
簡單的愛你兩個字 我說不出口
看著你的眼睛 湧上了無盡的溫柔
最傷心處 是你努讓淚水停留
我聽到你的心跳 一再說著別走別走
REPEAT#
曲:古巨基 詞:瓊瑤 編曲:BILLY CHAN 監製:古巨基

註:其實古巨基作曲都唔錯架,套劇集唔收得,就連首歌都被忽略,好浪費.相信真係喜歡古巨基的歌的人,一定會喜歡佢呢首國語歌,
因為聽佢的國語歌好有感覺

沒有留言: