星期三, 9月 07, 2005

返完屋企叉電再返屋企打機機睇電視

今日做到冇乜癮返完屋企叉電再返屋企打機機睇電視
9/9 應該係時候Express一吓,呢個係後補既日記:
今日做copy and paste 做到冇乜瘾,樺爾又話要同個韓國佬食晚飯,我本來想返屋企自己食,點知四家姐打電話畀我話阿dee返屋企,咁我又返媽媽度啦.叉吓電,人都開心d...
9/11後後補日記:
今日好齊人,仲齊人過我未嫁前,唔係四家姐OT,就係阿dee 未返,再唔係就我唔嚮屋企.今日同爸爸媽媽五個一齊同枱食飯,媽媽忽然話,我好似仲未嫁咁.我就話,咪當之前發咗一場夢咁...奇怪,其實我成日返屋企食...但係以前成日先後各自食而已.
唔知點解,忽然覺得自己好似大個咗.好似已經獨立起來...但係心歸的性格始終不變.
因為我哋成日都一齊行動,再唔係就係我同 Kathy 或同事一齊之後自己返屋企,所以今日係結婚以來第一次各自去不同的地方但係又再相約嚮地鐵站等完後一齊返屋企,個感覺有 d 特別...相約返屋企.
返到屋企其實好攰,但係又想一齊玩一陣NBA,今日要對決的隊伍係我哋認為嚮PS2版最難對付的一隊:山貓隊.

7_7 一定會話:唔係呀嘛?!

冇講錯,原因有四:
(1) 客場
(2) 姚明嚮第一節早段 Injured
(3) Mourning 代姚明落場即刻又 Injured
(4) 丹丹的浪射三分唔準........G_G: 呢個個問題一早就出現啦.

半場落後廿六分...第三節一追得近 d 電腦又屈我哋...第三節尾段追剩幾分又再拋離我哋,樺爾今日傷風,其實好攰,所以比平時急躁,見到我又Turnover...我就好怕好怕,佢又冇話乜,但係都有 d 半放棄狀態咁.第三節完都仲有廿分距離,我就講笑話,可能有奇蹟出現呢...咁忽然間大家的三分都好鬼準, Miller 同 T Mac 都 on fire,我哋追到兩分距離又再被拋離...我哋自從知道邊個掣係 International foul, 臨尾追分就可以有多 d 把握啦,仲有一分鐘到,我哋就係咁用,電腦的罰球成日中,但係我哋的三分勁準,樺爾 last second 射入咗個三分,冇仇報...hehe 98-99,意外地反超前!

打完好開心,睇埋個<<尋秦記>>大結局,終於可以有覺好瞓.吓...<<刑事偵緝檔案>>喎...我之前冇睇但係好想睇的一套戲,咁又要多幾多個星期冇覺好瞓?

5 則留言:

匿名 說...

i think this should be posted by Wa Yi, am i right?...hehe

匿名 說...

世事就係咁難預料...
或者話近?者?... 哈哈...

Dunkey6_6 說...

唔係樺爾post,只不過我想post又冇時間,寫住先先會咁.Let me introduce,
That G_G is him!

匿名 說...

oh.....i was wrong tim...just because i don't think u like play game ar...haha
and also....why use G_G , what is that mean????

Dunkey6_6 說...

Actually no special meaning, maybe I'm 6_6, then he is G_G ... the shape is similar.