星期五, 9月 09, 2005

呢個人可以影到大頭克勤,基仔仲有王菲!


我 d 同事個個對相機都有一定興趣同認識,又成日講起邊支鏡點點點,呢排有兩個同事又加入行列買新鏡,我都想幫四家姐睇吓有冇好嘢.上網就睇吓呢個site,心血來潮就望吓呢個網主的相簿, click 落真係唔簡單,佢 d 相好專業,難怪佢對鏡頭咁有認識.

呢個人可以影到大頭克勤,古巨基,仲有王菲!好羨慕呀!四家姐,買啦,買啦!

2 則留言:

匿名 說...

佢d相真係影得幾好,攪到我又有衝動去買機!
我響到諗我如果有靚機就好喇,我可以學影相,如果有人陪我一齊影就更好喇!
不過睇黎都係發夢至得喇...

Dunkey6_6 說...

家姐,我都希望有人陪吓我...不如一齊去買機啦.