星期三, 9月 14, 2005

呢排終於有心機做野啦

見到我少咗嚮呢到吹水哩~其實呢排有多 d 心機做野啦,但係....工作的進展依舊地慢,而且有個難題,解來解去都唔明.......救命.

今晚四家姐打電話叫我訂枱食中秋節團年晏,我有神冇氣咁,唔知佢會唔會察覺呢...其實呢排樺爾病咗之後好似我都中咗招,呢幾日都冇好好哋抖...我病啦.....尋日地鐵度見到舊同事高Ben,本來想約吓下次食飯,睇嚟都係病好d先講啦.咳咳...

7 則留言:

匿名 說...

tara..... what happen ar...u always get sick..take care ar....both of u and wayi ar....

ar....i went to hk disneyland la.....haha....and i will go again on Nov 18.....hehe

Dunkey6_6 說...

都係成日冇好好休息之過,成日涯夜睇電視,依家仲睇緊個"刑事偵緝檔案"...都係我唔乖啦.hehe...不過自己住真係free D 架 6_^

我三家姐一家都去過兩次啦,喱~本來果個話想同我哋一齊去的果個呢...佢哋好似都幾enjoy,咁你呢?好唔好玩呀?
Nov 18 成唔成團?定係你自己去咋?

匿名 說...

i will go with iris and ginny (or giny???????.... or forgot tim....hehe) on Nov 18 ar..do u remember we will stay at hollywood hotel ar....there is one vacancy left.... do u want to join us....but u have the permission with wayi ar....haha

Dunkey6_6 說...

講真...咁細的地方,玩一日都夠哂,不過我哋可以一齊去,就冇所謂啦,咁我哋可以影多 d 相啦.各位姊妹著靚 d 啦喎!
我就要去睇吓呢個 d 全球最細的迪士尼,睇吓係唔係好似d 報導講咁負面,希望我哋果日check-in check-out 都順順利利,可以玩完又玩好多好多景點,天氣勁好,玩得勁開心,見到最靚的煙花,遇唔到冇秩序,不文明的"大陸人".

匿名 說...

then will u go ar? i went on the open day, but i felt quite good ar, not so many people wor........but......i don't like those come from china...they are impolite.....really reallf too bad.

Dunkey6_6 說...

好呀,去呀,去呀...可以嗎?

匿名 說...

of course la....u can go with us, have u ask wayi?...haha....u have the permission la.... haha.....umum...i plan to have buffer in the hotel, but not decide yet....we still have time ma....