星期二, 9月 27, 2005

我又發怪夢啦

唔知係唔係生活節奏改變咗,呢排成日發怪夢,再咁落去,睇怕要改名為"66之夢幻世界"又或者"66荒誕奇想"喇.~~鬼叫我叫"荒誕奇"咩.
今朝又夢到媽媽,爸爸,又好似係關於一齊出去食嘢...今朝趕時間,冇好好地memory recall,又唔記得咗,有時間再慢慢記返起,都唔知係點啦.....
發夢 發夢 發夢 ...夢夢夢...
又閃過呢首李克勤的舊歌-濃情一秒:

不理一夢還是一宵 一覺醒來仍然心跳...誰像我的方式

......永遠地忘掉了

好好聽架...應該可以入我的三十大克勤超精選碟...太多好歌都唔知揀邊首好!

濃情一秒 李克勤 想聽呢首歌,按這裡再按上面Play掣

曲:曾思銘 詞:向雪懷 編:Billy
許多的改變 現在盼你知道
活在不知所措感情時候
我自己知道 昨日愛是不夠
每次遇誘惑 每次望你時
到最後發現能令你開心才重要
* 不理一日 還是一朝
深愛一時 情濃一秒
我會造一切 去換你這麼一笑 *
# 不理一夢 還是一宵
一覺醒來 仍然心跳
誰像我的方式對你熱情未了 #
今天只需要 伴著你多一秒
未讓不可失去的人溜掉
我自己知道 昨日愛是不夠
每次遇誘惑 每次望你時
到最後發現能令你開心才重要 Repeat * # #
不理一日 還是一朝
深愛一時 情濃一秒
溫馨的一句 發現愛多少
Repeat #
誰像我的方式對你熱情未了

沒有留言: