星期三, 9月 13, 2006

望莽忙妄忘

打打下又reboot...打打下又reboot...唉.........


今日的心情真係起伏不定....


朝早洗牙望都唔敢望個牙醫,因為好耐冇去洗牙,好鬼醜怪.望住天花柀,想佢乾淨d,快d就好啦.


對四家姐的莽撞...唉,我希望唔會有下次,我想同大家一齊開開心心去旅行,就當乜事都冇啦.好唔好?


忙住confirm酒店,去二家姐度,同雯雯玩,睇雯雯做功課.仲可以陪二家姐送雯雯學畫,真係好開心.
仲無啦啦爭住送雯雯一件生日禮物添,真係好有用.希望雯雯快高長大,聰明又聽教.


夜晚同Mabel,珮兒一齊聽國際音標示範堂,心想,就算幾好都好,我都係會三分鐘熱度,又未必會學得好,都係算吧...唉...真係妄自匪薄!!!


弊! 掛住打字,忘記沖涼添.

2 則留言:

匿名 說...

咁你即係想唔想去呢,如果你唔想去無問題架,我講真架!
唔好諗咁多唔開心的事啦,去旅得係開心架!

小黑炭 說...

你都好過我,我的電腦是完全不死掉.....,