星期三, 9月 27, 2006

泰國之旅 - 第二日 (後記)

第二日
行程: 湄南河遊船河->大皇宮-> Zoo -> 南星 (in China Town)食翅

早上去食早餐自助餐,最好味就係果d粥,因為戒口,所以好多都唔食得.但係家姐話呢間水準幾好


10:30 撘的士去Saphan Taksin 站

11:00 買全日通船票,以為Tourist Boat 有英文講解好d,原來當地人講的英文真係聽得明就奇.不過都有驚喜既,就係有水送喎! 瑩瑩就全程係咁瞓.


今日係四日裏面最好天氣的一日.藍天白雲(但係仲有灰雲)沿岸都有好多有特式的建築物.


11:45 瑩瑩醒啦,佢只係撘咗一個站咋就落船.


12:00 路過市集買咗三頂帽,瑩瑩係都要揀青色,但係三家姐最後都係"幫佢"揀咗黃色!!


12:15 行去皇宮的路幾靚,但係大家都冇聽我提佢地要著長褲,要租褲又好似怕污穢而唔想入去.最後,我地都係係咁二嚮外面影幾張相.


12:30 Amulet Market

入咗一間大街中的室內食肆,可能係旅遊區的餐廳,個侍應的英文都幾好,仲同瑩瑩傾計添.瑩瑩仲跟音樂跳舞!


13:30 Dusit Zoo

撘的士去左一個似乎幾Local的動物園,唔多外國遊客,有水上單車,我之前都想同樺爾玩,但係香港就唔係咁抵玩.當地只係40B咋!不過要畀20B按金.四家姐唔係咁舒服,三家姐就留嚮岸上面同我地影相.所以係我同樺爾一架車,大家姐同三姐夫加瑩瑩一架車,真係好奇怪的組合!


玩玩下,有兩個當地女學生仲"聊"樺爾,無啦啦問樺爾我地係咪韓國人...乜樺爾一時似日本人,一時似韓國人呢....


我仲拍Video添,又睇都大蜥蝪,瑩瑩就猛話驚.瑩瑩落咗水上單車仲會走去岸邊推郁架車添,嚇死我地呀.


入到呢個動物園,發覺有d動物好似被虐待咁,關入籠的猛獸好虛弱,隻獅子瘦到難以辨認,真係唔忍心影相,所以冇得睇.除咗"猛瘦"之外,其他的動物就冇乜嘢.


入去動物園果陣,個守衛問我地由邊度嚟,我地話香港,咁佢就好Cute單一單眼咁講咗: Oh, Andy Lau!幾搞笑架.


今日應該係幾日行程裏面最充實架.我地仲路過好似古堡的Anantasamakhom Throne Hall的外面,再去大街上同軍人哥哥影坦克車添.d軍人好pro架,每次同人影相都會笑架.估唔到政變之後,咁就成為一個景點!!不過我地就遇唔到扮矇面超人的"超人"



18:30 唐人街 南星食翅

如果唔係嚟呢間南星餐館,今日都算幾好幾perfect,三家姐的朋友推介話呢間好食,旅遊書都有提過,咁我地就試下啦,呢間出名就係可以自己揀排翅,三家姐揀咗足夠做兩種味的翅,真係太多啦,用咗7600B!!!其實少d份量的4600B似乎已經夠啦....食落點知得個鹹字. Thumb down!


其他都係好鹹,所以相比之下,難怪免費添飲的菊花茶成為招牌甘露啦,旅遊書寫的真係大有玄機!!!


除咗負責點菜同添飲的服務員之外,其他人好似好得閒咁,好似食客唔係咁多.走的時候仲幫我地寫菜的泰版車太賢同我地叫的士添.當時落住雨,佢都好細心咁為我地"擔遮".佢就幾殷勤啦...但係始終食物唔得,都係差差差!!


10:30 am 同瑩瑩添UNO同食冬蔭功


今晚都幾開心呀!!

沒有留言: